Enna Muthalali Sowkiyama
Koteeswaram, a textile mill owner's goons murder Muthiah, secretary of the mill labour union, for demanding bonus and declaring a strike. Muthiah's daughter Jaya, a medical student, falls in love with Koteeswaram's son without knowing his identity. Another worker is arrested for Muthiah's murder and his son Sethu and Jaya vow to find out the murderer of Muthiah.