Ephemeral
Filmmaker Alastair Lee captures the spirit of Scottish winter climbing in his latest project. Following climbers Guy Robertson and Greg Boswell in the challenging 2021/22 season, the film showcases their quest for new winter lines in iconic locations. Interviews with experts provide context, enriching the narrative with unprecedented production value.