Eva: A-7063
At the age of 10, Eva Mozes Kor fought through the horrors of Auschwitz, where she was experimented on as one of "Dr. Mengele's twins." Later, she helped launch a global manhunt for Mengele. After decades of torment and pain, she eventually came to forgive the Nazis and has since emerged as arguably the best-known and most-active Holocaust survivor in the world. This is her unforgettable story.