Exit Speed
A nomadic biker gang forces ten strangers aboard a bus off the road. Taking refuge in an abandoned scrap yard, they use improvised weapons, adrenaline and sheer guts to mount a defense against the murderous bikers. As their numbers dwindle, they realize that their survival depends on doing the unthinkable - fighting for their lives!