Facing Nature
In a world of shifting climates, professional freeriders, led by top athletes like Wadeck Gorak, Valentin Delluc, and Ugo Gerola, navigate extreme environments. From high mountain rescues to skiing active volcanoes, their daring exploits showcase nature's incredible offerings amidst climatic challenges.