Falklands the return
Thirty-six years after the war, ten Argentine ex-combatants return to the Malvinas Islands. No longer as soldiers, but as men crossed by memory and time. An intimate and moving journey that confronts them with the landscape that marked their lives and a story that still continues to beat.