Far Out
A bunch of young friends are off on a far out ski trip into the world to get a taste of the great temptations of life. Far from home, far from everyday life. Far from reality and society, far from the norm and regular skiing. Far from everything they are used to. They discover what is within themselves... Official Selection IF3 2013.