Farming Turns
Farming Turns follows Canadian freeride skier Chris Rubens as he reckons with the climate cost of chasing snow worldwide. After Greenland, he cuts flights, changes his diet, and becomes an organic farmer in BC, redefining purpose, family, and community. HM Tegernsee 2025; Official: BANFF, Whistler, Torelló, Freeride FF.