Fat Albert
Cartoon characters Fat Albert and the Cosby Kids are transformed into teenagers when dorky Doris sheds a tear on the TV set. Stranded in the real world, Albert and his junkyard crew help Doris make friends before they evaporate into 'toon dust'.