Finding Dawn
Filmmaker Christine Welsh brings us a compelling documentary that puts a human face on a national tragedy -the epidemic of missing or murdered Indigenous women in Canada. The film takes a journey into the heart of these women's experience, from Vancouver's skid row, down the Highway of Tears in northern BC, and on to Saskatoon, where the murders and disappearances of these women remain unsolved.