Finissants
It’s the summer of 2009. In Dégelis, a small town in Quebec, the class of '09 spend one last summer in their village before leaving the region to confront adult life. In addition to having to deal with the unknown and the multiple separations that are waiting, they also mourn a loss that affects them all.