Firefox
When the Russians develop a Mach 5 jet with thought-controlled weaponry, the free world needs someone to go and steal it from them in order to maintain the balance of power. Mitch Gant was once a hotshot pilot and speaks fluent Russian, so despite his mental instability, he's the man for the job.