Fly the Alps
Fly the Alps is about a trip of two good old friends Ludo and Nico who are set off for an adventure through the Alps. Because you can experience challenges close to home they decided to paraglide from Slovenia to Monaco. To spice up the experience a little bit they also climb the highest summits of each of the seven countries they fly over.