For the Glory
Lukas Kroiss lives in a van, works for the professional fire department, loves reggae - and is the European champion in the full-contact sport K1. Daniel Szivos accompanied Kroiss for three years. From hundreds of hours of footage, Szivos focuses on Lukas Kroiss's athletic and personal life journey and motivation for choosing martial arts such as MMA, Thai boxing and K1.