Forget Me Not
Made with humor and astonishing candor, "Forget Me Not" centers on Sieveking`s Alzheimer stricken mother. The film dissects his parents liberal marriage and lifestyle. Alike "Amour" a remarkably unsentimental film which bravely tackles the fundamental question: will we grow old together?