Founders Day
A small town is shaken by a series of ominous killings in the days leading up to a heated mayoral election. As accusations fly and the threat of a masked killer darkens every street corner, the residents must race to uncover the truth before fear consumes the town. Starring Devin Druid (13 Reasons Why), Amy Hargreaves and William Russ (Boy Meets World).