Franck - Stradella
On September 19, 2012, Liège, the economic and cultural centre of Wallonia, reopened its opera house, anchoring one of Europe's most important operas in modernity. The season opens with Stradella, an abandoned early work by César Franck about Baroque composer Alessandro Stradella.