Free Fall
A top executive is killed in an apparent suicide leap from the roof of Gault Capital’s skyscraper headquarters. But when the dead man’s loyal protégé Jane Porter (Sarah Butler of I Spit on Your Grave) uncovers some startling criminal evidence, the corporation calls in their ‘crisis manager’ (D.B. Sweeney of Taken 2 and Fire in the Sky) to silence her forever. He will trap Jane in an elevator between floors. It is a holiday weekend in the empty building, and for one desperate woman, surviving a cold-blooded killer may now mean a very long drop to the ground floor. Ian Gomez (Cougar Town) and screen legend Malcolm McDowell (The Artist, A Clockwork Orange) co-star in this intense suspense thriller from the producers of the Halloween and Final Destination movies.