Freshening Up
Who's having a fling with whom? Starring Gretchen Mol (Bettie Page) and Adrian Grenier (Entourage) in a sleek drama with a twist. When a young couple goes to a hip downtown lounge, your imagination will fill in the blanks. Shocking. Explicit. Directed by Jim Mol.