Fuchsia the Mini Witch
Great adventure can sometimes hatch from the smallest egg. As wizard Quark finds out when he finds an egg in the Witches’ Wood. This egg produces not a bird, but a little girl. A very special little girl. A mini-witch, whom he names Fuchsia.