Gallows Hill
Following a car accident in a torrential downpour, a family takes refuge in a nearby, rundown inn. Shocked to discover the innkeeper has locked a young girl in the cellar they confront him and ignoring his warnings, set her free. They could never have imagined the terrifying chain of events that would follow.