Gamera vs. Jiger
When a giant stone statue on Wester Island is disturbed, the legendary monster Jiger appears and heads for Japan. Gamera tries to stop this new rival, only to be injured when Jiger lays eggs inside of him. As two boys in a submarine go on a dangerous quest inside of Gamera's body to save him, Jiger threatens the Expo '70 world's fair in Osaka.