Garfield
Garfield has it pretty good. His owner, Jon, gives him everything he wants, which is usually food and the remote control. When Jon gets a new pet to impress the pretty veterinarian he has a crush on, Garfield is disgusted to find it's a stupid dog called Odie. Then Odie gets dognapped, and Garfield must come to the rescue.