Gazer
Desperate to provide for her young daughter, Frankie, a single mother with a rare condition that affects her ability to perceive time, accepts a risky high-paying job that plunges her into a shadowy noir world filled with conspiracies and lies. Desperately trying to sort truth from fiction, she stops at nothing to fight for her daughter while her own mental state fractures into nightmares.