Die My Love
From renowned filmmaker Lynne Ramsay, DIE MY LOVE is a visceral and uncompromising portrait of a woman engulfed by love and madness. Anchored by a ferocious, tour de force performance from Jennifer Lawrence, and co-starring Robert Pattinson. The film follows Grace (Lawrence) and her partner Jackson (Pattinson), who have recently moved into an old house deep in the country. With ambitions to write The Great American Novel, Grace settles into her new environment, and the couple welcome a baby soon after. However, with Jackson frequently - and suspiciously - absent, and the pressures of domestic life starting to weigh on her, Grace begins to unravel, leaving a path of destruction in her wake. Based on Ariana Harwicz's celebrated novel and co-starring Sissy Spacek, LaKeith Stanfield and Nick Nolte, Ramsay marks her eagerly-awaited return with this fearless new cinematic vision that charts the complexity of love and how it can change and transform over time.