Geschlechterkampf – Das Ende des Patriarchats
42-year-old actress Marga has passed the zenith of her career and, due to her advancing age and gender, is reaching the limits of patriarchal society. A radical, humorous critique of the circumstances and how to transcend them. Marga, played by Margarita Breitkreiz, is a 42-year-old actress who seems to have already passed the zenith of her career.