Ghost Mask -SCAR-
Miyu is looking for her missing sister and meets the plastic surgeon Hana, who resembles her sister. Hana is in a relationship with Hyoshin, but falls in love with Miyu, which is why Hyoshin kills Hana out of jealousy. Miyu is now in danger.