When a photographer's best friend suddenly gets married, the young woman--who is just out of college and struggling to start a career in New York City--feels abandoned and her insecurities surface. But the sudden freedom created by necessity and opportunity leads her on a series of personal adventures that become the envy of her Girlfriends.