Given
Ritsuka Uenoyam, a high school student who love playing guitar, is shocked when he hears Mafuyu Sato's singing voice. Thus, he invites Mafuyu to join him and his bandamates, Haruki Nakayama and Akihiko Kaji, and debut as the band "GIVEN". After they achieve success in the first performance, Ritsuka realizes his feelings and becomes couple with Mafuyu. Meanwhile, Haruki secretly has had feelings for Akihiko for years, but Akihiko was still in a relationship with his roommate, the violinist Ugetsu Murata. At the same time, GIVEN may have a chance to perform on a bigger stage. How will Haruki, Akihiko and Ugetsu deal with the love triangle?