God is not Working on Sunday
It sounds like a feminist utopia: the country is predominantly ruled by women, is a leader in IT technology and rapid econmic growth. Only 20 years after the genocide, Rwanda is considered one of the most progressive nations on the African continent. First and foremost, it is women who have taken on the of fostering reconciliation.