Goosebumps
Emma loses her voice on stage. With this dramatic event, everything collapses: her relationships and her career. On the edge of an abyss, she dares one last confrontation with her shadows and traumas. In a shamanic trance bordering on surrealism, she meets Nino. He will give her the rebirth she has longed for.