Grenze
In this award-winning newcomer film, a woman returns to her hometown in the former GDR, from where she fled with her family and is overcome by dark visions of a haunting past. Christine Wernke's graduation film from the International Film School Cologne received the Young Talent Award at the Grenzland Filmtage Selb and was shown at the Karlovy Vary Fresh Film Festival.