Gulliver Returns
World traveller and adventurer Gulliver is invited to return to Lilliput, the town he previously saved from the enemy fleet of the neighbouring Blefuscu. When he arrives, he only finds indignation, panic and a hopeless crowd, as the King of Lilliput made his people believe that the legendary Giant Gulliver was returning.