H is for Harry
Eleven-year-old Harry arrives at his London secondary school unable to read or write, a challenge deeply rooted in his family's history. This coming-of-age story follows his journey as a dedicated over two years, as a dedicated teacher helps him battle not only his illiteracy, but also the societal debates on class and social mobility that define his world.