Hallelujah!
Award-winning director Jochen Hick follows humorous doc HALLELUJAH! follows the Pope's visit to Cologne 2005 and juxtapostions two camps of demonstrators: Christians on the one hand, and gays and lesbians on the other. Direct Cinema in short form.