Harmony Lessons
Aslan, a 13-year-old boy living with his grandma, is a student in a high crime rate village school in Kazakhstan. Corruption and violence conflict drastically with his obsession for perfectionism. Aslan sees all the evil in the school gang leader Bolat, who humiliates him in front of all his classmates and extorts money to all the kids, beating them up severely. Out of good motives to rid his school of crime, Aslan decides to take action against Bolat...