Have a Nice Day
A hard rain is about to fall on a small town in southern China. In a desperate attempt to find money to save his fiancée’s failed plastic surgery, Xiao Zhang, a mere driver, steals a bag containing one million yuan from his boss. News of the robbery spreads fast within the town and, over the course of one night, everyone starts looking for Xiao Zhang and his money...