Hellish Flesh
In Hellish Flesh, writer and director José Mojica Marins stars as Dr. George Medeiros; a brilliant scientist but neglectful husband, whose wife takes a lover and plans to murder George for his fortune. When the plot fails, the doctor is badly disfigured and after months in hospital, he returns with nothing in mind but revenge.