Heritage Fight
It’s in the last great wilderness of Australia that the head of Western Australia and Woodside, a multi billion-dollar company and Australia’s largest liquid natural gas producers, have decided to install the second largest liquefied natural gas plant in the world. The citizens of Broome, along with the traditional owners of these lands are determined to fight and protect what is priceless to them facing this imminent danger. A contemporaneous view of the David and Goliath myth.