Hex Education
Rebellious, cute and ditzy student Christy has broken the rules way too many times and is removed from the Collin Sport School for girls by the school headmaster. Christy soon finds herself being transferred to the DUNWICH School for gifted girls - but their gifts are witchcraft! A silly and raunchy comedy where the word of the day is HEX!