High Diver
At the Baltic Sea, Tuan and Felix discover their love for water as young children. They soon become divers, allowing them to spend their hours after school together at the indoor swimming pool. However, they soon realize that in competitive sports, the most important thing is to deliver results, and they start to compete more and more. What was once fun and games has turned into a relentless competition over time. Their athletic future is at stake when they face each other at the Olympics. But when Felix unexpectedly suffers a serious injury, Tuan, despite the immense pressure to win the gold medal, decides for his partner.