Hitler's Disastrous Desert War
When the British army looks set to defeat Mussolini’s Italian forces, Hitler sends reinforcements: the Afrika Korps led by General Rommel. The Desert Fox is in winning form until Montgomery, the British Commander, sets up a plan to crush his opponent. After the American landing in North Africa, the Axis armies have no choice but to surrender and put an end to the Desert War.