Hollywoodgate
The day after the US and Allied forces withdrew from Afghanistan, the Taliban immediately moved to occupy the Hollywoodgate complex, a former US base in Kabul. What they find, partially destroyed, is what the most technologically advanced military in history left behind. Over the next year, from the inside, the film follows their transformation from a fundamentalist militia into a military regime.