Holy Emy
After their mother is forced to return to the Philippines, sisters Emy and Teresa live a quiet life within their tight-knit Filipino Catholic community in the port of Athens. However, when Teresa gets pregnant, Emy is increasingly drawn to other, more mysterious forces that live within her.