Homework
The imaginative adventures of a pencil and his friends, an eraser, a ruler, and other school supplies, as they navigate the school building after classes end. The film follows their exciting journey as they use their unique abilities to help each other in unexpected situations. Beyond the classroom, which is a known safe place, our characters dare to venture into the corridors, and a world full of other unknown dangers. with a meticulously crafted visual style, fluid animation, and immersive music, the story evokes school memories through a creative narrative, where nothing is quite what it seems. It's a tale of friendship and cooperation, showing how even the smallest items can face big challenges and learn to work together.