Homo say what
An exploration of how decades of propaganda, fear, and cultural manipulation fueled homophobia in America—from 1940s films depicting homosexuality as a disease to Prop 8, a Californian ban on same-sex marriages—leaving lasting trauma. Despite legal progress and growing visibility, tragedies like the PULSE nightclub shooting reveal the deadly impact of hate that continues to echo through society.