Hotter than Hell
Fer and Maca are getting married, and right now, they're not sure if it's a good idea. Returning from a restaurant tasting for their wedding reception, they encounter Liz, a mysterious and sensual hitchhiker, who will drag them into a bloody game of seduction that will change their lives... forever.