How I Came to Hate Math
Math always bored you, you always thought that being useless at math was inevitable, in short, you always loathed math! Through a journey to the four corners of the world in the company of the greatest mathematicians, including Cédric Villani (2010 Fields Medal), Comment j’ai détesté les maths recounts how mathematics have changed our world for the better... and sometimes for the worst.