How Luke Czepiela Landed a Plane on a Tiny Helipad
Luke Czepiela pushed the limits of aviation and landed a plane on the famous helipad of Burj Al Arab Jumeirah in Dubai. We take a closer look behind the scenes of the project with unique footage.