Hybrid
Late one night, a mysterious car is brought into the Chicago police impound garage after a deadly traffic accident. The garage's female mechanic, Tilda, and her fellow mechanics soon discover the car has a mind of its own: it morphs into different cars to confuse them and instead of needing an engine to run, it breathes. It's a killing machine that is capable of outrunning and outwitting humans.